Saturday, October 1, 2011

TRIBUTE untuk TYCO

assalamualaikum
dan 
salam 
1MALAYSIA...

dipagi ahad yang penuh syahdu ni..
aku rasa nk share satu cerita best ni...
special untuk seorang TYCO aku

secara sejarahnya
aku ni terlibat aktif dalam 
kongsi gelap
kongsi cerah
kongsi makan
kongsi maklumat assignment 
kongsi nota-nota
dimana kami
menjual dan mengeksport beberapa keperluan yang diperlukan oleh pemerlu
so
secara tak langsung
aku JOIN ngan TYCO atau ABG LONG aku ni
dekat 
3 TAHUN dah kot..
memang ganas dan ganas lah dia..
cuma best TYCO aku ni 
 " DALAM HATI ADA TAMAN "
tu secara ABSTRAK lah yang aku nk cerita dulu
(dah macam buat tesis plak dah ni)

hidup ni semuanya tak SEINDAH yang kita sangka kan?
adakalanya panas dan tiba2 hujan di tengahari..
pulak lepas tu ada PELANGI...
dalam sedih2, ALLAH memberikan kita insan2 yang layak untuk digelar SAHABAT
sahabat
sahabat
sahabat...
apa guna SAHABAT
kalau time kita sedih dia hilang?
apa guna SAHABAT 
kalau time kita down dia kutuk?
apa guna SAHABAT
kalau kita jatuh dia gelakkan??
APA GUNANYA??? (pikiaq lah jawapan sendiri na...cheq x sempat nk jawab. banyak sgt nk taip ni) =P

so, jatuh bangun aku, 
ADA ORANG DISEKELILING AKU..
cuma untuk kali ni, aku nk story ckit tentang seorang TYCO ni..
***kepada kawan2 yg lain, next entry I story pasal U'LL yea.. ^_^ ***

first time aku jatuh..
ni kes JIWA lah..
banyak beb TYCO aku nasihat..
mungkin sebab dia banyak PENGALAMAN
dan TYCO aku ni style dia PRIHATIN dan MULUT LEPAS...
agak2 memang salah aku je, dia bagi sebiji kat aku...
hahaha...
pastu aku bagi balik kat dia...
dush dush dush...sampailah aku berenti menangis dan aku sedar bahawa KAT DUNIA NI MASALAH JIWA BOLEH SELESAI DIHUJUNG JARI...
APA GUNA BERCINTA KALAU MENGKHIANATI....
tu je yang aku FAHAM SAMPAI SEKARANG...
next plak..
time aku jatuh dalam $$$$$$
giler TYCO aku gelakkan aku sebab aku percaya sgt dlm MLM ni...
aku plak org yang JIWA SUCI MURNI dan PERCAYA kat orang..
maka last2 AKU KENA TANGGUG kerugian dekat2 RM1000~~
PERGHHHH...
aku malas nk buat SANGKAAN JAHILIYAH..
so aku terus BERUSAHA nk carik BUYER... (***untuk entry ni aku akan UPDATE lain***)

sebagai TYCO...
memang dia BISING lah sebab aku JOIN tanpa BERPIKIAQ dulu...
so puas dia tlg carikkan BUYER jgk utk aku..
tapi mungkin rezeki x memihak pada aku lagi..
so aku rileks2 je lah dulu ni...

banyak TYCO aku nasihat...so, aku amik sebagai PANDUAN dan IKTIBAR...
kepada TYCO...thanks kerana menjaga anak2 buah mcm aku ni walaupun x pernah bayaq wang perlindungan...huahuahuhauahua..... 
so, aku doakan yang TERBAEKKKK buat TYCO...
harap TYCO dapat teruskan kehidupan TYCO disisi dua orang CEWEK yang TYCO sayangi...aicececcee....
gilak ar TYCO aku ni MAFIA kot...
ramai PEMINAT...hahahaha ^_^
so, tyco...
wa harap lu punya EMPAYAR makin membesarlah..
mekaseh atas nasihat lu TYCO...
wa banyak2 menghargai...
hanya Allah yang mampu membalas JASA lu TYCO.~~!!!!!

kepada TYCO..
TERIMA KASIH
^_^


WA BAGI GAMBAR KUCING KAT LU TYCO..
SEBA WA TAHU LU TAKUT NGAN GELI
PADA KUCING..
MEEOWWW!!!!


No comments: