Saturday, October 29, 2011

PETIK SEKALI 10 DATANG

assalamualaikum semua...
now hari sabtu....
hari untuk kita bersuka dan bergembira..
hahaha...

al kisah tdi pagi aku sembang2 ngan adeq aku yang bongsu...nama dia padil...
n korang pun leh panggil dia padil...
kalau aku nk ejek2 dia aku ejek dia kodil..
tp korang x leh lah ejek dia kodil sebab korang bukan adeq beradik dia...
hahahha...
(apa yang melalut ni~~~)

kita DIRECT to the point...
masa ngah sembang2...
die pesan kat aku...

BERKAWAN BIAR SERIBU
BERCINTA BIAR SATU~~~

then aku saja nk balas ayat dia tu <ewahhh....saja nyakat2 nk tgk apa reaksi dia>

aku pun selamber je jewab..
BERKAWAN BIAR SERIBU...
BERCINTA BIAR BERATUS
BERNIKAH BIAR SATU....
~tetttt....

tiba2 dia marah woo...

ikuti perbualan kami dua beradik...

padil = PUIHHHH...apa punya org ni...tak baik wooo kak lily nk main2kan perasaan lelaki ni...
aku = eh apa plak...saja je gurau2 nk tgk reaksi ko...
padil = eleh, perempuan petik sekali sepoloh dtg...
aku = perghhh..gila ar ko...mana ada...lainlah lelaki petik sekali 100 yang berbaris...
padil = xlah...perempuan petik je sekali ramai yang dtg punya....
aku = <petikkan jari...> haaa...tgk x de pun org dtg....
padil = bongok lah kakak aku ni...ni kan kat umah....memang lah xde siapa yang nk dtg...
aku = hahahahahha.... weyh...lelaki  petik sekali 100 dtg...
padil = kalau lelaki tu banyak duit boleh lah petik sekali je 10000000 dtg... tapi kalau xde duit, petik2 jari sorang pun xkan dtg lah...

aku pun gelakkkkkkkkkkkk besar lah....
hahahhahaha


tibe2 aku terfikir apa yang adeq aku cakap ni...

urm...
PETIK SEKALI 10 org leh dtg...???
betol ke?
ada je beberapa sebab ASAL LELAKI/PEREMPUAN leh PETIK JARI SEKALI 10 orang berlari untuk mendapatkan CINTA mereka....


 11 alasan..
1 - poket tebal (banyak duit)
2 - muka macho/lawa
3 - kerja hebat-hebat
4 - anak DATO/TAN SRI
5 - ada KERETA MEWAH
6 - PENGARUH besar....
7 -ada RUMAH
8 - STYLE ala2 MACHO/CHANTEK
9 - gaji BERIBU $$$$$$
10 - kelulusan UNIVERSITI 
11 - pakai HANDPHONE MEWAH 




~jom ramai2 kita petik jari...tengak ada x sesiapa yang dtg... hehehhehehhee



8 comments:

Azhari said...

like3!!

spywriter said...

Azhari = ada x org dtg...hihihih

mohd asran said...

hehehe.. ade orang x pandai petik cari kak, cam ne tuu...

spywriter said...

mohd asran = kalau x reti petik jari,kita tepuk tangan...hahahahha =)

mr.kylephytrie said...

hah...petik jari 10 dtg...hahaha
kalo la blogging bleyh petik jari camtu nak juga...baru tggi views....hahahaha

spywriter said...

mr.kylephytrie = hahaha...jom try jom try..ne taw leh jdk pemeys....hahahaaaa

syazwan tahir said...

hai..nice entri..tq jadi folower ke 172 sy :) kt enciksyazwanpunyablok.blogspot.com :)

spywriter said...

syazwan tahir = entry yang sgt2 nice kan kan kan ^_^