Sunday, September 25, 2011

TRIBUTE untuk SENIOR PART I

Assalamualaikum
apa khabar semua???
lama tak mendengar khabar berita
MAAF kerana telah lama 
TIDAK menulis
BUKAN SEBAB TAK ADA IDEA
cuma kekurangan masa
.....
so untuk entry kali ni
nk TRIBUTE untuk senior2
IPG KAMPUS DARULAMAN

kalau nk diikutkan
senior2 first batch xlah ramai sgt
thats why lah
mudah nk kenal mereka...
dan kami juga ada senior yang satu lagi taw..
senior tu dikenali sebagai
senior OUM
ok
kalau nk senang macam ni lah
senior first ialah senior OUM
yang
second ialah senior first batch
urm
agak2 korang dpt lah bezakan antara kedua2 nya ok..



hidup dalam suasana IPG ni memang lain dr yang lain
sebab apa?
sebab kami ni tak ramai
dan rutin kami sgt2 pack
so ukhwah antara senior ngan batch aku ni boleh dikatakan sangat baik..
antara senior dan junior
banyak kenangan dan memori yang dikongsi bersama...
aku ingat lagi first time masuk IPG kampus Darulaman ni...
then aku cuma masuk lewat seminggu je (**sebab termasuk UiTM Dungun sat)
masuk2 je dapat tugasan untuk follow up berita tentang 
satu acara yang telah dibuat di IPG aku..
apa nama acara tu x hengat lah plak..
so dari situ senior2 banyak bg tunjuk ajar dan bimbingan untuk buat beberapa tugasan penting
so di sini lah terciptanya jalinan ukhwah yang baik antara senior2 ngan aku serta kawan2 batch aku..
so far tak ada sebarang masalah yang timbul lah..
bestkan kalau junior n senior boleh bekerja bersama..
masing2 tahu cara nk jaga adab dan tatasusila..
kalau nk compare ngan skrg..
aku rasa banyak benda yang dah BERBEZA...
huhuhu...

now beberapa senior OUM dah ramai yang jadik mummy n daddy...
n senior first batch ramai yang dah kawen...
antara2 nama glemmer yang aku masih ingat ialah kak ida + kak yen + kak pija + kak jib n senior2 lelaki x ingat lah nama dorang 
yang first batch plak abg solleh, abg sha, abg syed, kak mus, kak shu, kak izzah, kak ku, kak paan, kak dilla,,,wahhhh nk tulis semua sat g penuh plak entry ni...hahahaha.....

ok sampai disini dulu untuk PART I....
akan disambung ke PART II selepas ini...

~cikedaud~




No comments: