Thursday, September 15, 2011

SURAT untuk NANGLA GROUP~~~


ASSALAMUALAIKUM 
kawan-kawan
maaf sekiranya warkah ini mengganggu 
tumpuan dan ketenangan 
korang
~

pejam celik pejam celik dah nk habis kita kat kedah ni kan, macam tak percaya je...
tak sangka kita boleh selesaikan 11 semester disni
dalam erti kata lain, ada 11 semester lah kita semua dibayangi tugasan yang menimbun-nimbun...
orang cakap 
"CIKGU SENI JE KE?? senang je tu... bagi pensel ngan kertas lukisan je kat budak2"
"eh, kos SENI ada ke?"
"urm...korang keluar nanti jadik cikgu seni ke? memang HEAVEN "
"owh...PSV tu apa ek?"

memang berdesing bila dengar apa yang orang lain cakap ni kan...tapi hanya kita2 je taw APA ERTI JADIK BUDAK SENI IPG... memang beza ngan KOS SENI KAT MANA2 "U"~~~
kita2 rileks je bila dga soalan yang macm ni...
apadahal..
bukan dorang yang rasa
so
leh lah cakap macam2...
apa kata kita culik sapa2 yang cakap mcm tu then bgi dia duduk sama ngan kita...
agak2 dorang INSAF x?
hahaha~~~
tak pelah..
mulut orang, kita2 sabar je lah ye..

dorang ingat PSV ni semata2 kertas lukisan ngan pensel je kot~~~ <macam dorang tu belajar sampai tadika je lah>
hahaha..
nak gelak guling2 jugak... nway, kalau yang betul2 memahami. dorang boleh berfikir bahawa dgn ilmu ini boleh diumpamakan MATAPELAJARAN MERENTASI KURIKULUM...
kenapa dan mengapa?
at least dgn BASIC KNOWLADGE yang ada...murid-murid dapat menghasilkan pelbagai imej2 dalam mana2 matapelajaran...
sebgai contoh..nk lukis corang utk M/P SIANS, nk lukis gambar anak itik utk M/P MUZIK dimana sdg nyanyi LGU ANAK ITIK TOK WI,nk lukis pecahan utk M/P MATEMATIK....
macam2 lah..
dan INILAH CABARAN YANG AKAN DIGALAS oleh kita lepas ni...
kita2 lah akan MENCETUSKAN FENOMEMA utk KPM kelak... ^_^ mudah2han~~

back to topic~~~
dibebani tugasan assignment lain, tugasan subjek lain...
kita masih mampu BERTAHAN sehingga ke akhir semester ini.. ~ALHAMDULLILAH~
korang ingat lagi x?
kita2 je yang berjaga sampai lewat pagi...
kadang2 memang sampai tak tido...
semata2 nk siapkan semua tugasan ni...
ingat x?
memang drill kan..
tapi pada masa yang sama.. kita leh makan2 minum2 sambil wat tugsan yang dipikul..
tak sangka kita2 je leh buat macam tu...
tak sangka jugak kita2 mampu jadik org2 yang TABAH...
tak sangka kita2 leh jadik KUAT sebab kena angkut macam2 barang nk bawak g STUDIO...
tak sangka jugak.... :'( 

untuk tugasan diakhir semester ni... PAYAH nak ungkapkan satu persatu...
macam2 yang kita semua lalui...lebih2 lagi nk selesaikan AR ni
namun...
akhirnya semua berjaya dilaksanakan...
harap2 karya terakhir ini menjadi kenangan buat warga IPG kampus DARULAMAN


so, 
lepas ni kita2 akan bawak haluan masing2...
mungkin kita2 akan dipasarkan ke serata MALAYSIA...
andai kita2 berada JAUH antara satu sama lain...
sudi2lah update mana2 berita gembira untuk dikongsi bersama...

buat PENSYARAH2 JKS~~~
terutama PUAN KHALIJAH BT AHMAD...
saya dan rakan2 amat BERSYUKUR dgn kehadiran puan disini...
kami akan rindukan suara puan..
semoga puan berjaya dalam perjuangan PUAN...

buat kawan2...
sorry lah kalau ada terkasar bahasa
atau
tersalah kata...
harap kita ketemu lagi di dalam entry akan datang~~






4 comments:

mr.kylephytrie said...

boleh le ajar den yg tak berpelajaran tggi ni ye dlm bdg seni...hehehe

spywriter said...

mr.kylephytrie = hihih...apo nyo den nk ngajo ekau plak...huhuhu~~~ekau lah ngajar den yg x ghoti lukih ni....boleh ko? ^_^

zorro said...

gud luck cikgu

spywriter said...

zorro = maceh zorro =)