Tuesday, August 23, 2011

cintai aku dengan sejujurnya


KALAU SAPA-SAPA BACA TAJUK KAT ATAS TU MESTI KORANG DAH DAPAT APA YANG INGIN DISAMPAIKAN KAN?

al-kisah, manusia diciptakan secara berpasangan..
mungkin ada yang dah jumpa tulung rusuknya 
dan mungkin ada yang masih tercari-cari tulang rusuknya...
cinta, cinta... 
CINTA..C..I..N..T..A..

mula-mula mesra je..
susah senang sama-sama
makan kenyang
tidur lena
mandi basah...`
sehari..sebulan..setahun..bertahun-tahun~~~~~

lama-lama
bila boring
buat hal..
salah sikit je terus jadik isu besar..
PHONE tak dijawab
MESSAGE tak direply
macam nak gila je tunggu...
bila ada peluang untuk berkomunikasi ada je salah yang diungkit-ungkit...
apa punya kes la ni??
pelik aku tengaok orang yang macam ni..
tak boleh ke terus terang..
"SAYA DAH ADA ORANG LAIN, SELAMAT TINGGAL AWAK..."
kan senang,ini tak..
masih lagi nak bermain tarik tali...
at least JUJUR je terus..
taklah buat orang ternanti-nanti....
so kepada yang sedang membina MASJID...
TAHNIAH kepada anda...
jagalah perasaan masing-masing..
jangan timbulkan sensitiviti yang boleh mencetuskan kontroversi...
HIDUP ini sekali je..
ingat tu...
kalau ada apa--apa masalah,BINCANGLAH baik-baik...
JANGAN buat keputusan yang cuma MENANG sebelah pihak je..
kalau boleh buat WIN WIN SITUATION...
ADIL n TULUS lagi tu...

ingatlah...bukan senang nak jatuh CINTA...
bukan senang untuk MEMBENCI...
bukan senang nak MARAH bila SAYANG~~~

life must go on~~~~




PEACE~~~



2 comments:

mr.kylephytrie said...

waa....ini pasang surut lautan cinta ni...

spywriter said...

mr.kylephytrie = ini kira dah lautan dalam ni~~~kikiki