Saturday, November 12, 2011

PENAKUT by LYANA MAHAT





Lirik Lagu Penakut – Yuna

Tak semua kau rancang kan berlaku

Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja



Oh ini tidak adil tidak adil baginya
ini tidak adil tidak adil bagiku
ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga
tidak adil tidak adil baginya



kau tak penah cuba memahami aku
cinta kau ucap kau tak penah tunjuk
dan bila tiba saat aku kehilangan
beban yang tak penah kau cuba ringankan



Oh ini tidak adil tidak adil baginya
ini tidak adil tidak adil bagiku
ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga
ini bukan milikku



Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku

songs BY yuna


****************************************************

AKU PENAKUT KE?
MUNGKIN!!!!
LAGI-LAGI DALAM 
SOAL 
CINTA

CINTA

CINTA


kau pernah rasa SAKIT DIKHINATI?
kau pernah rasa DITINGGALKAN?
kau pernah rasa DIDUAKAN?
kau pernah rasa DUIT KAU DIKIKIS?
kau pernah rasa kau DITIPU?
kau pernah rasa kau DIKETAWAKAN?
kau pernah RASA?
PErNAH RASA KE????


perhhhhh
orang tak rasa boleh lah 
MACAM-MACAM...

tapi
once kalau dah 
KENA
baru kau 
TAW MACAM 
MANA AIR MATA 
TU MENGALIR


****just for lesson****


4 comments:

missleana said...

kak lily, be strong...:)
.
.
.
mungkin nanti akan muncul jejaka yg lagi baik untuk kak lily... x sabar nak mkn nasi minyak kak lily...:)

spywriter said...

missleana = maceh yana....hihihih...
insyaAllah.... mudah3han... kekekek ^_^

LynnDamya said...

wow ! i like this ! Org yg xpernah rasa semua tu better shut up, rite !

spywriter said...

LynnDamya = yesszzaa dear...yang tak rasa leh lah mendabik dada....yang rasa akan mengalami trauma.....perghhhhhhhhhhhh