Thursday, August 4, 2011

Aishiteru

Assalamualaikum...hai ...
lama dah tak menulis ni...
urmm..walaupun bzy tapi rasa mcm nk share satu benda ni..
n if u read this note...
i hope that u can feel the same feeling yg ada dlm diriku ini...
hihih~~~^_^




 AISHITERU

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu
Sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang kuberpikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan
Saat kau jauh disana rasa cemburu
Merasuk kedalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru

Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa gairah
O…wu..wo..o..
Lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai disini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Kumohon kau kembali
*************************************************************

y aku nk kita xplore lagu ni sama2?
sebab ada satu maalm yg hening SOMEONE telah menyanyikan lagu ni kepada diriku..
urm...lagu ni famous tp aku tak suka,ntah np aku x suka aku pun tak taw..
tapi bila dah diperdengarkan lagu ni...
tetibe rasa meremang je...
and bila kaji2 lagu ni ada banyak isi tersirat yg ingin diketengahkan....

jom kita xplore sama2,,,,

^_^ ---------------------------------------------------------------------------------------------


~cinta ni sgt2 abstrak,hanya yg mengalami dpt merasai betapa GILAnya CINTA itu...
sebab kita akan merasa betapa RINDU n betapa menguji KESABARAN bila saat berjauhan...
lagi2 kalau CINTA jarak jauh...memang rasa PERGHHHHH rasa macam ISHKKK susah nak luah ni...
rasa LOST kadang2 pun ada...sebab DIA jauhhhhhhh sgt dari kita... ='(
~sampai bila kita nak tunggu dia????..jawapan hanya ada pada dia saja...
~rasa tak tentu arah bila RINDU ni menebal dlm diri...tak tentu arah,,,
~walau kita jauh kau mesti tau bahawa AKU MENCINTAI KAMU...
JANGAN terlalu rapuh KEPERCAYAAN yg ada terhadap diriku walaupun ku jauh disini....
kerana dengan hanya sekeping penantian, ku akan pastikan ku pergi menemui dirimu suatu hari nanti...
berdoalah semoga kita adalah sepasang tulang rusuk  yang telah lama terpisah jauh~~~
kerana kau,aku masih kuat disini,menempuh liku2 kehidupan,meneruskan perjuangan ku disini...
kau sedar bahawa aku meneruskan SATU PERJUANGAN yang menjamin MASA DEPAN aku...
dimana satu hari ini yang menjamin kepada masa depan kita....
kau sedar walaupun aku jauh disini...
setiap masa aku menantikan utusan perkhabaran drpd mu...
andai rebahmu disana,sudah pasti aku juga rebah disini...
andai terhiris pisau pada kulitmu,sudah pasti berdarah dan bernanah yang aku terima...
mengapa perasaan RINDU ini menebal dlm diri aku?
INI KERANA AKU SUDAH MULA MENYANYAGI DIRIMU...

semoga segala rintangan ini dapat kita tempuhi...
KERANA KAU,AKU ADA DISINI...
MENERUSKAN PERJUANGAN INI...
NANTIKAN KEPULANGANKU SAYANG...
AKU PASTI AKAN PERGI KEPADAMU....
^_^

__________________________________________________________
phewwww....ayat macam tak boleh blah je ni kan...
but aku rasa cukuplah sampai disini aku CORETKAN apa yang aku nk SHARE....

take care...
love,
lyanamahat~~~~

No comments: